فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 27 تير 1393
بازدید : 16
نویسنده : مرتضی سلطانی

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان  متولدین فروردین : تلاش‌هات در این هفته به جای خاصی نخواهد رسید؛ مهمترین دلیلش هم اینه که خود و شرایطتت رو خیلی جدی گرفتی. اگر می خوای به هدفت برسی باید کمی انعطاف‌پذیرتر باشی و بپذیری که گاهی لازمه از اهدافت کوتاه بیای یا سرشون مذاکره کنی. آخر هفته شانس فرارت کمه: چیزی مهم در پیشه و لازمه تو باهاش روبرو بشی. کشیدن دیوار تو رو محافظت نخواهد کرد و بهتره از سنگر بیرون بیای و در هر موردی که لازمه صحبت کنی. درطول هفته سعی کن وعده‌های غذای سالمتری داشته باشی تا برای صحبت مهمی که در پیشه آماده باشی.

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان  متولدین اردیبهشت : استعدادت در به اشتراک گذاری احساسات قویه اما در شرایطی که الان پیش اومده، نخواهی تونست بطور کامل حرف دلت رو بزنی. در این شرایط بهتره چیزهایی که به خونه مربوط هستن توی خونه بمونن. حرف‌های خصوصی رو با کسی نزن و در طول این هفته سعی کن نذاری احساساتت روی کارهات تاثیر منفی بذاره. خشنه ولی باید بگم که اگر در رابطه‌ای هستی که ازش راضی نیستی تنها فرد مقصر خودتی. برای ایجاد رابطه به دو نفر نیازه و اگر یکی از این دو نفر از رابطه راضی نیست، یعنی اون رابطه باید تغییر کنه. در مقال اگر بطور مخفی به کسی دل بستی، سعی کن با یک حرف یا نگاه منظور دلت رو برسونی چون اواخر این هفته و اوایل هفته بعد چهار روز طلایی داریم برای تعیین تکلیف یک امر مهم – و چه چیزی مهمتر از عشق.

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان  متولدین خرداد : مشخص کردن برنامه‌ات مهمترین کاری است که این هفته باید بکنی. یا در طولانی مدت از چیزی عقب هستی یا پیش بینی می شه که در این هفته به یکی از برنامه‌ها دیر برسی و بدقول بشی. مهارت‌ «نه» گفتن توی تو همیشه ضعیف بوده و هیچ وقت هم به اندازه کافی تقویتش نکردی. این هفته شدیدا لازمه به یک نفر بگی «نه». اگر اینکار رو بکنی از قدرت نجات دهنده این کلمه ساده تعجب خواهی کرد و افسوس خواهی خورد که چرا بیشتر استفاده‌اش نکردی. تلاش برای کنترل همه چیز اشتباهه. چهارشنبه تا یکشنبه اورانوس در آسمونه و عقب افتادن از کارها بسیار طبیعی.

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان  متولدین تیر : گاهی روزها می تونی هر مانعی رو کنار بزنی و پیش بری اما امروز بر خلاف چیزی که اول ممکنه به نظر برسه، رد شدن از موانع بسیار دشواره. در این هفته مشکلی در انتظارته که خیلی از کارها رو عقب می ندازه و حتی ممکنه باعث بشه به هدفی که خیلی وقت بوده منتظرش بوده‌ای هم نرسی. تلاش برای رسیدن به نتیجه باعث خواهد شد لذت کمتری از کارها ببری و بر خلاف انتظارت اونقدر درگیر کار میشی که اصولا وقتی برای تفریح درست و حسابی نمی مونه. باید احتیاط کنی که این خستگی ناشی از کار یا درس یا خانواده تاثیر منفی در رابطه ات نذاره. هر چقدر هم که سرت شلوغ باشه برای دوستت وقت بذار و مطمئن بشو که وقتی باهاشی، واقعا با حوصله باشی. اگر واقعا بی حوصله هستی اینو بگو و تقاضای استراحت کن؛ تظاهر به خوشحالی بدترین نوع ناراحتیه.

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان متولدین مرداد : یک اتفاق بیرونی کمی دلخورت کرده یا خواهد کرد. چیزهایی هست که برات جذاب و محترمه ولی ظاهرا بقیه نمی خوان بهش توجه کافی نشون بدن. با اینکه پیشنهاد نمی شه با تمام قوا سعی کنی به سمت چیزهایی که می خوای حرکت کنی اما لازمه همیشه حواست باشه که دوستی با هر کس چقدر تو رو به هدفی که داری نزدیکتر یا دورتر می کنه و بر این اساس، انتخاب کنی که بیشتر وقتت با کدوم گروه بگذره. عشق – یا نبودش – شدیدا در مغزت می چرخه و اگر حس می کنی که تو و کسی که دوستش داری یا باید داشته باشی، از هم دور شدین، برای رابطه وقت بیشتری بذار و با رفتن به سرزمینی که قبلا هیچ وقت اونجا نبودین، هیجان جدیدی ایجاد کن.

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان متولدین شهریور : این حس که باید از خودت انتقاد کنی یا خودت رو مقصر بدونی حاصل حضور قوی اورانوس در آسمونه و واقعی نیست. اگر می خوای یک شرایط سخت رو به وضعیتی راحت‌تر تبدیل کنی، کافیه خودت رو از گردونه رقابت خارج کنی. گاهی تلاش برای پیروز شدن چیزی است که باعث عقب موندن آدم می شه و الان هم تو در همین شرایطی. تمرکز زیاد روی یک کار باعث می شه از کار دیگه بمونی و فعلا هم درس یا یک پروژه داره تو رو از عشق عقب نگه می‌داره. ونوس در حال گذشتن از چارت تو است و آمادگی ذهنی عشق و هیجان رو داری – حتی در حد دیدن یک آدم جدید و عاشق شدن ولی اگر قراره این اتفاق بیافته باید در جمع درستی شرکت داشته باشی. عشق حداقل در این دو هفته برای تو قرار نیست بیاد دم خونه و زنگ بزنه پس اگر دنبالش خودت از خونه بیرون برو.

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان متولدین مهر : اصرار داری که خودت رو نقد کنی – دلیلش هم اینه که سطح انتظارات از خودت رو اونقدر بالا بردی که هر چقدر هم برای پیشرفت تلاش کنی، بازم فکر می کنی یک جایی کم گذاشتی. بقیه ممکنه در مقابل این سطح از انتظارات واقعا کم بیارن ولی تو داری هی تلاشت رو بیشتر می کنی – یا حداقل فکر می کنی که باید اینکار رو بکنی. خوشبختانه این هفته وضع در حال بهتر شدنه اما هنوزم باید حواست باشه که از خودت بیش از حد انتظار نداشته باشی. از چهارشنبه عصر تا شنبه ظهر منتظر یک تغییر در شیوه‌های ارتباطی باش. شاید چیزی کمی جدی‌تر بشه و شاید هم اختلافی پیش بیاد. یک صحبت طولانی و مهم ممکنه تو رو بسیار بیشتر از قبل به یک نفر نزدیک کنه. راز پیشرفت این بحث اینه که توش فقط شنونده نباشی و با نقشی فعال، در مورد خواسته‌هات حرف بزنی.

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان متولدین آبان : مسوولیت‌ها سنگین شدن و قوز بالا قوز اینه که بقیه هم فکر می کنن این کار زیاد واقعا وظیفه توئه. این مشکل محبت و لطف در طول زمان است: الطاف کم کم به وظیفه تبدیل می شدن. یادت باشه که داشتن کارهای زیاد هیچ وقت نباید بهانه‌ای بشه برای کم تفریح کردن. از قبل برنامه ریزی کردن و زیر بار کار اضافی نرفتن بهترین روشه که وقت کافی برای تفریح هم باقی بمونه. این هفته با خودت مهربون باش. کسوف جزیی‌ای که روز شنبه در برج تو رخ می ده بهت انرژی خواهد داد. انگار باتری‌هات در حال شارژ هستن. از حالا برای مصرف کردن شاد و تفریحی این انرژی در هفته بعد برنامه ریزی کن تا رضایتت از زندگی بالا بره.

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان متولدین آذر : ایده‌های غیرواقعی در مورد یک کار پر هیجان این هفته هم باعث نارضایتی خواهند بود. کلا هفته چندان جالبی برای هیچ کس نیست ولی متولد ماه آذر در این هفته با واقعیتی تلخ روبرو خواهد شد:‌ بعضی‌ چیزها که در فکر و خیال جذاب بودند در عمل قابل اتفاق افتادن نیستند. راه مقابله با این انرژی منفی فکر کردن به چیزهای قابل دستیابی و رفتن به سمت آن‌ها است. اگر در رابطه‌ای هستی سعی کن هیچ نگرانی‌ای به طرف مقابل منتقل نکنی. اگر هم نگران عدم وجود رابطه‌ای هستی اجازه نده این نگرانی در رفتار روزمره دیده شود. آدم‌های همیشه نگران جذاب نیستند. این هفته گفتگو با یک متخصص یا یک دوست خوب و صمیمی می‌تواند بار سنگینی از دوشت بردارد. برای مقابله با فشارها به فکر یک جایزه باش که خودت می توانی به خودت بدهی.

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان متولدین دی : دوستی صمیمی یا یکی از اعضای خانواده که معمولا از ایده‌ها و افکارت دفاع می کرد در موردی به تو سخت خواهد گرفت. این حرکت ممکنه اول خیلی ناراحتت کنه ولی سریع متوجه می شی که وضع اونقدرها هم که به نظر می رسه بد نیست. اگر خبر بدی بهت رسید بدون که نباید آورنده رو سرزنش کنی و بهتره به دنبال این بگردی که ریشه اتفاق این خبر بد چی بوده. کلا آسمون خوبی نیست پس بهتره حسابی مواظب خودت باشی. مشکل خاصی برات پیش نخواهد اومد ولی چون توی هوا یک ناامیدی و کم انرژی‌ای عمومی موج می‌زنه کاملا ممکنه که تو هم احساس ناراحتی کنی. یک سفر می تونه تو رو از فضای منفی اطرافت جدا کنه. حتی اگر نمی تونی به جای دوری بری با یک کتاب، یک آهنگ یا یک فیلم به سفر برو.

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان متولدین بهمن : یک دوست شرایط رو درک نمی کنه. هر چقدر هم که توضیح بدی احتمالا نخواهد فهمید که پیچیدگی واقعی پشت ماجرا چیه و حتی ممکنه سر حرف خودش اصرار کنه و حتی ناراحت بشه. در این شرایط بهتره تلاش بیهوده نکنی: صبر کردن و حوصله داشتن بهتر از اصرار بیش از حد کار می کنه. آخر هفته که اورانوس از آسمون گذشته باشه، دوباره صمیمیت‌ها پر رنگ می شه و حرف همدیگه رو بهتر خواهید فهمید. وقتش هم هست که توجه بیشتری به زندگی اجتماعی ات نشون بدی و اونو از یکنواختی بیرون بیاری. اگر جوابت به این سوال که «آیا می خوای سال دیگه همه چیز مثل امروز باشه» مثبت است، کارهایی رو بکن که همیشه می کردی؛ در غیر اینصورت باید چیزی رو تغییر بدی و اون چیز احتمالا زندگی اجتماعی ات است. دوستان جدید و جاهای جدید سریعا باعث اتفاقات جدید می‌شن.

فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان متولدین اسفند : اگر به شکل دائمی سر حال نیستی یعنی باید چیزی رو در زندگی روزمره‌ات تغییر بدی. گاهی این چیز به سادگی اضافه کردن یک عادت است؛ مثلا خوردن میوه بیشتر یا کمی آرامش و تمرکز در طول روز. این هفته اورانوس در آسمان است و اصلا عجیب نیست اگر حس کنی که چیزی که تا دیروز به نظر درست می رسید، از بیخ غلطه. در صورت بروز این اتفاق بذار یه هفته بگذره و بعدش تصمیم بگیر. باید به منطقت اعتماد کنی ولی نه در شرایطی که اورانوس داره از آسمان می گذره چون این عبور همه چیز رو منفی و ناراحت جلوه می ده. در روابط عاطفی هم مواظب این موضوع باش و کمی بیحوصلگی رو حمل بر اشتباه بودن یک انتخاب نکن. سعی کن به شکل فعال با بیحوصلگی بجنگی، مثلا حتی اگر حوصله نمی کنی برنامه بذار و به یک پارک یا گردشگاه یا کافی شاپ برو و با کسی یا با خودت وقت بگذرون. بهترین دوست آدم در نهایت خود آدمه.

 

 




:: برچسب‌ها: فال و طالع هـفتـه از 11 تا 18 ابان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود ها و آدرس dha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تماس با ما

RSS

Powered By
loxblog.Com